- Massage

Shirobhyanga (30 min) euro 25,-

Shirobhyaga met rug (60 min) euro 55,-

Diverse deel massages (30 min) euro 25,-

Namostute Kindermassage (4-11 jaar)

Diverse deel massage (20 min) euro 18,50

Marma full body (60 min) euro 40,-

De massage behandelingen zijn uitsluitend voor vrouwen en kinderen. Afspraken kunnen gemaakt worden van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur. Zaterdag is bespreekbaar. Wil je of voor je kind een massage boeken? Stuur gerust een mail naar angela@namostuteyoga.com of 06-37026174. Let wel: niet beschikbaar vanaf 28 januari tot en 17 februari 2019.

Ayurvedische massage behandeling omschrijving:

Abhyanga massage : Traditionele Indiase massage met kruidenolie massage gecombineerd met marma (energiepunten). Bevordert lichaam en geest en haal onzuiverheden weg.Aanbevolen bij: stress, angsten, huidaandoeningen, pijn, zenuwaandoeningen, algehele zwakte, psychische problemen, hoofdpijn, rugpijn en andere pijnen, slapeloosheid, gewrichtsproblematiek, spieraandoeningen.

De massage:
Verbetert de weerstand en activeert het lymfesysteem en de bloedsomloop
* Bestrijdt stress, vermoeidheid en slapeloosheid
* Draagt bij aan lichaamsbewustwording en verlichting van spierspanning
* Helpt bij klachten vermindering en oplossing zoals rugpijn, nekklachten, rsi, whiplash, reuma, stress, burnout, spijsverteringsklachten en hoofdpijn.
* Deze Ayurvedische massage is geschikt voor iedereen, gezond of ziek, oud en jong.

Marma massage : Marmas zijn speciale energiepunten vergelijkbaar met de acupunctuurpunten. Door activering en regulering van de marma’s kan het natuurlijk evenwicht van de vitale energie worden hersteld, waardoor geest en lichaam worden ondersteund om te komen tot een algehele genezing.

Shirobhyanga : traditionele ayurvedische hoofd, nek en schoudermassage. De traditionele Ayurvedische hoofdmassage werkt niet alleen mentaal maar ook lichamelijk ontstressend. De ontspanning werkt in alle spieren door. Men merkt ook gelijk de effecten: vermindering van mentale vermoeidheid, betere concentratie en helderder denken. Het is ook rustgevend voor de ogen, verbetert de kwaliteit van het slapen en geeft energie. Uiteraard is de Shirobhyanga bijzonder efficiënt bij migraine. Daarnaast voedt deze massage het haar en is het heilzaam voor de hoofdhuid.